Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino https://www.nasiol.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja DIS3 d.o.o., Huje 6, 4000 Kranj, davčna: SI73655635, matična številka: 8122407000, TRR.: SI56 0312 6100 1056 286 odprt pri SKB banki d.d..
DIS3 d.o.o., ki je ponudnik, skrbnik in lastnik spletne trgovine se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega in zvočnega materiala..
Vsebina Splošnih pogojev se nanaša na pogoje uporabe vsebin in storitev v spletni trgovini. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh in podstraneh spletne trgovine. V primeru, da se s splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da nakupa preko naše spletne trgovine ne opravite. Z vsakim nakupom, opravljenim preko naše spletne trgovine, se šteje, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in, da se z njimi v celoti strinjate. Pogoji so redno ažurirani in dostopni vsakomur.
Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in ponudnikom v elektronski obliki, se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.
Pridržujemo si pravico do spremembe ali preklica katerekoli spletne storitve, predstavljene na teh spletnih straneh, kakor tudi, da preprečimo uporabo storitve katerikoli stranki. Vsa dopolnila splošnih pogojev poslovanja bodo izvršena v pisni obliki. V primeru obvestila o pomanjkljivosti vsebin na spletni trgovini, bomo le-te odpravili v najkrajšem možnem času.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, podatki iz registra)
- Kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro komunikacijo
- Končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki
- Informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza oziroma dostave
- Plačilne pogoje ter pogoje dostave
- Informacije o pritožbenem postopku pri podjetju
- Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake
- Možnost in pogoje garancije ter možnost za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe
- Čas veljavnosti in trajanja pogodbe
- Stroški vračila blaga
Cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vključujejo DDV. Cene veljajo do trenutka dobave izdelka. Pridržujemo si pravico do spremembe cen. Pravico do nakupa izdelkov ima vsak obiskovalec spletne trgovine, saj za izvršitev nakupa ni potrebna nikakršna registracija. Pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo z opisom načina plačila, ki ga je kupec predhodno izbral. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Ponudnik lahko ponudi tudi promocijsko kodo, ki jo lahko kupec uporabi ob nakupu in prinaša določeno ugodnost. Promocijska koda je časovno omejena in jo ponudnik objavi na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.
Postopek nakupa
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, kjer je opisan način plačila, glede na to, kateri način je kupec pri oddaji naročila izbral. Prav tako je v elektronski pošti opisan način dostave, ki ga je kupec izbral. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba z informacijami o naročilu je v elektronski obliki shranjena v administraciji spletne trgovine oziroma na strežniku ponudnika.
Ko je blago na zalogi, ponudnik v najkrajšem možnem času pošlje blago kupcu. Preko elektronske pošte ponudnik redno obvešča kupca o statusu njegovega naročila. Naročilo se zaključi, ko ponudnik z dostavno službo odpošlje blago kupcu.
Odstop od pogodbe
V skladu s 1. odstavkom 43.č člena ZVPot ima kupec pravico, da v štirinajstih dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje pravice odstopa od pogodbe začne teči naslednji dan po prejemu blaga. V skladu s 6. odstavkom 43.č člena ZVPot, je edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, neposreden strošek vračila blaga. Kupec mora izdelek vrniti najkasneje v 14 dneh od obvestila o odstopu od pogodbe.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega izdelka. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče, prav tako bo ponudnik zavrnil vse vrnjene pakete z odkupnino.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila ZVPot.
Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake. Kupec lahko ponudnika obvesti o stvarni napaki na elektronski naslov info@dis3.si
Načini plačila in dostave
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– z gotovino ob prevzemu,
– z nakazilom na TRR ponudnika po ponudbi/predračunu,
– s kreditno kartico MasterCard, Visa in American Express,
– s sistemom PayPal.
Ponudnik bo kupcu dostavil blago v dogovorjenem roku. Če je blago naročeno do 13. ure na delovni dan, bo odposlano še isti dan, v kolikor je blago na zalogi. Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 3 delovne dni po prejemu naročila. Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja, ki je GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o. – v nadaljevanju GLS., na kar ponudnik nima vpliva. Ponudnik si tudi pridržuje pravico, da blaga ne pošlje oziroma odstopi od pogodbe brez navedbe razloga.
Strošek dostave znaša 5,50 EUR. Za nakup nad 60 EUR je dostava brezplačna. Ponudnik nudi pošiljanje s pogodbenim partnerjem GLS. Kadar kupec izbere plačilo po povzetju, ni potrebno plačevati provizije za plačilo poštarju. Ta strošek namreč nosi ponudnik.
Dostop do sklenjenih pogodb
Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Ponudnik lahko kadarkoli kupcu posreduje sklenjeno pogodbo, če kupec poda zahtevo na elektronski naslov info@dis3.si ali telefonsko številko 040 437 447. Prav tako ima kupec nadzor nad zgodovino naročil, če ob nakupu opravi registracijo, ki pa je neobvezna.
Varnost osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in administracijske storitve. V primeru dodatne kupčeve privolitve ob naročilu izdelka, bo ponudnik uporabil kupčev e-poštni naslov za pošiljanje elektronskih sporočil o ponudbi spletne trgovine. Podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam in bodo v celoti v lasti podjetja DIS3 d.o.o. Ponudnik za dodatno varnost podatkov zagotavlja SSL certifikat, ki je nameščen na strežniku.
Ponudnik se zavezuje k trajnem varovanju podatkov v skladu z ZVOP-1.
Varstvo potrošnika in odgovornost
Uporaba spletne strani in trgovine je izključno na lastno odgovornost uporabnika. Ponudnik ne jamči za pravilno in nemoteno delovanje spletnih vsebin ali njihovih posameznih sklopov. Enako ne jamči, da spletne strani, strežniki ali elektronska sporočila ne vsebujejo virusov ali drugih škodljivih elementov. Ponudnik v tem smislu ne more prevzeti odgovornosti za morebitno škodo, ki bi lahko nastala ob ali zaradi uporabe spletne strani in trgovine.
Dostopnost spletne strani
Spletna trgovina je praviloma odprta 24 ur na dan in vse dni v letu. Ponudnik si pridržuje pravico do krajših prekinitev dostopa do spletne strani in trgovine, zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 328028 ali po elektronski pošti na info@dis3.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi, ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik kot ponudnik blaga in storitev na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Podpora strankam in komunikacija
Ponudnik bo s kupcem stopl v stik preko sredstev komunikacije na daljavo, le če kupec temu izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
- Pošiljatelj bo jasno razviden
- Prejemnik se bo lahko brez težav odjavil od prejemanja sporočil. Željo uporabnika bo ponudnik spoštoval in upošteval.
- Različne akcije in promocije bodo označene kot takšne, prav tako bodo razvidni pogoji in čas trajanja
Pravno obvestilo
Spletna trgovina Nasiol.si je v celoti last podjetja DIS3 d.o.o. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb vsebin, napak v cenah, opisov ali slik izdelkov.
.